Reklāma, kas rada neizpratni

ASV jauna televīzijas reklāma ir radījusi neizpratni starp zirgu mīļotājiem. Reklāmu pasūtījis Montanas Transporta departaments, aicinot izmantot šoferīšus, kas iedzērušo autovadītāju vakarā aizvedīs mājās.

Lai gan tiek uzsvērts, ka reklāmas ziņa pēc būtības būtu atbalstāma, taču daudziem nav skaidrs, kādēļ tā pasniegta šādā veidā. Pēc reklāmas spriežot, zirgs aizvieto šoferīti, kas nogādā iereibušo no bāra mājup. Jauks zirgs iet pa mazpilsētas ieliņu, lai no bāra “savāktu” savu īpašnieku, kas atpūšas kopā ar draugiem. Šķiet, ka zirgs pasmīkņā, noraugoties uz to, kā policists pieķēris iereibušu autobraucēju. Tad, kad zirgs pieiet pie bāra, tā iedzērušais īpašnieks iznāk ārā un ielec zirga seglos.

Tajā brīdī daudzus zirgmīļus var pārņemt neizpratne, jo neviens neieteiks kāpt zirga mugurā iedzērušam. Tādēļ no vienas puses reklāmas galvenā ziņa ir skaidra, bet kādēļ parādīt, ka jāt iedzērušam ir labi, nav skaidrs.

Raksta atsauce

Tekstu sagatavoja L.Dombrovska

Atpakaļ

1 komentārs

  • Zanda

    Zanda Es gan to uztvēru tā, ka zirgs - šoferis = labs draugs, kas izpestī no likstas braukt dzērušam...un nekā savādāk;) droši vien domāts to uztvert vienkāršāk;)

    18. janvāris, 2011 @ 14.22

Komentējiet

Zirgam.lv
Draugiem.lv pase